2010. június 13., vasárnap

WAMP

Ma végre én is eljutottam a WAMP-ra. Nagyon vártam már rá, többször készültünk (3-an mentünk), csak mindig közbejött valami.
Jóóóóóóóóóóó volt. Van egy gyönyörűűűűűűűűűűű táskám, a Nagynak cicás gyűrűje, Öcsémnek egere, ja, és egy karkötőm is. És persze vettem volna még ezt-azt, csak hát...

A legfontosabb, hogy azért van gyönyörűűűűűűűűűűűű táskám, mert végre találkoztam Férc Jutkával, aki nagyon-nagyon kedves, és itt is szeretném elmondani, hogy csodálom a munkáját, és számoljon arra, hogy amikor átveszem a majd' 3 milliárdos lottónyereményem, felvásárolom az egész raktárkészletét. Na jó, majdnem az egészet :-) Köszönöm szépen a kedvességed, és az ajándékot, amit nem tudom, mivel érdemeltem ki, a Nagy még fürdéshez sem akarta levenni, végül azért sikerült lebeszélni róla.

Sajnos fényképet nem sikerült készítenem a csudi dolgokról, mert mindenki lelépett a saját cuccával, azért a táskámat és a karkötőmet megpróbálom majd lefotózni.

PS: végre sikerült rendesen belinkelni azt és úgy, ahogy szerettem volna :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése