2010. december 28., kedd

Cukorterhelés

Általában bubis vizet iszunk itthon, néha szörpöt, esetenként 100 %-os gyümölcslevet, nagyon (nagyon-nagyon) ritkán egyéb gyümölcslevet vagy szénsavas dühítő italt. Egészségügyi és financiális okokból. Idén, ahogy közeledett a karácsony, beszereztünk néhány szimpatikusnak tűnő italt, mondván, úgyis csak egyszer van egy évben. Így került hozzánk néhány 1 literes Cappy gyümölcsital, közte körte ízesítésű is. 25-én nagy lelkesedéssel csapra is ütöttük az egyiket, aztán már az első korty után gondolkodóba estem, miért is nem csúszik. Aztán lassan jött a felismerés. Kétségkívül a terhességi cukorterheléses vizsgálat élményére emlékeztetett a dolog és a hányinger. A címkét megvizsgálva nyilvánvalóvá vált az ok, literje 145 g CUKROT tartamaz. Kérdezi Apjuk, az mennyi, egy evőkanálnyi? Kimértem és megmutattam neki :-O

Ezt írja a Coca-Cola a Cappy-ről:

"A Cappy válogatott gyümölcsök felhasználásával készül, nem tartalmaz tartósítószert és ízfokozókat, sem mesterséges színezékeket. A termékek kiváló minőségét és gyümölcstartalmát pedig a Coca-Cola legszigorúbb minőség-biztosítási rendszere garantálja."

Valahová beilleszthetnék, hogy tömény cukorszirup az egész :-(

Na jó, nem vártam csodát tőle, meg amúgy szeretem a Coca-Cola termékeit, de a jövőben a Cappy-t hanyagolni fogjuk, a körtéset mindenképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése