2011. április 10., vasárnap

Sütitorony

Az úgy volt, hogy április 9-én bált szerveztek az iskolában, és én vállaltam, hogy hozzájárulunk némi sütivel a rendezvényhez. Minél jobban közelgett az a bizonyos nap, annál inkább távolodott a kedvem a süteményektől, pedig igazából szeretek sütni. Na jó, nem cukrászremekeket, de mégis. Végül eljött a péntek, a sütileadás első lehetséges napja, ötletem pedig semmi. Ez túl egyszerű, ez túl bonyolult, ehhez meg szinte semmi nincs itthon, viszont a Nagynak hasmenése van, így a gyors beszerzés is kilőve. Aztán megtaláltam. Valamit, ami ott nem muffin volt, de én annak sütöttem, és végül csak szombaton, a leadás második napján vittük el, mert evett belőle egy kicsit ez, egy kicsit többet az, még egy kicsit többet amaz, míg végül újra kellett sütni  :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése