2010. november 10., szerda

Kókuszos habcsók

Sajnos, a mindenki által ismert helyzet következtében Apjuk jelenleg nem a szakmájában dolgozik. (Legyünk kicsit optimisták: dolgozik). A mostani munkája igen megerőltető fizikailag, ami az étvágyára is hatással van. Konkrétan: hatalmas adag vacsora után, mikoris "jaj, de teleettem magam", néhány perc elteltével "úgy ennék valami kis nasit". Ismét sajnos, ez a munka annyira nem jövedelmező, hogy számításba jöhessenek az olyan receptek, amik úgy kezdődnek, hogy kapard ki egy vaníliarúd belsejét. A kókuszos habcsók egyszerű, és szerencsére pénztárcakímélő.



10 dkg kókuszreszeléket serpenyőben megpirítottam. Két tojás fehérjét habbá vertem, szórtam bele egy kis őrölt fahéjat, került bele még 2-3 csepp mandulaaroma és 5 dkg cukor. Mikor elkészült a hab, óvatosan beleforgattam a kókuszreszeléket, és két kávéskanál segítségével sütőpapírral bélelet tepsire adagoltam. 130 fokra előmelegített sütőben csücsültek 25 percet. Ebből a mennyiségből (ez igazából csak egy fél adag) nekem 28 ízletes sütike lett. Ajánlom, hogy aki elkészíti, ne legyen ilyen tartózkodó a mennyiséget illetően, bátran többet, mert rettentő gyorsan fogy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése