2010. november 4., csütörtök

Tortapapír angyal



Ez az angyal 26 cm átmérőjű tortapapírból készült, a feje 25 mm-es préselt papírgolyó (a testnek kell egy kis papír erősítés). Az arcát filctollal és színes ceruzával rajzoltam, a haja is papír.

A testhez a tortapapírt 4 negyedre vágom. Papírból (kifosztottam a nyomtatót) vágok egy akkora körcikket, amit a tortapapír alá tudok ragasztani, különben nem lehet vele dolgozni, olyan vékony. Ezután tölcsért formálok belőle, azt is összeragasztom. A préselt papírgolyó, amit én használtam, eredetileg nincs teljesen átlyukasztva, ezért egy kisollóval átfúrom, így a golyón lévő furat egyik oldala szélesebb, mondhatni az is tölcsérszerű lesz. Vágok egy darabot aranyszínű madzagból, csomót kötök a végére, így húzom át a papírgolyón, miután megrajzolom az arcot. A csomó megtartja a madzagot benne, így lehet felakasztani. Ragasztót nyomok a fejen lévő lyukba, és beleillesztem a fejet.

A karjaihoz egy újabb papírnegyedet félbehajtok, kicsit keskenyebbre szabom, valamint levágom a csipke felét, különben túl hosszú lenne. A két keskenyebb végét összeragasztom, végül az angyal hátához rögzítem.

A hajához levágok egy kb. 1,5 cm széles, 15 cm hosszú papírdarabot, a két végét keskeny csíkokban bevagdosom, és ollóval óvatosan bekunkorítom. Kilyukasztom a közepét, keresztülfűzöm rajta az akasztót, és a fejre ragasztom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése