2010. március 15., hétfő

Nyuszizsömi

Elért a szokásos ünnepi bolti zárvatartási végzet. Március 15-e, a boltok zárva, és hiába voltunk tegnap vásárolni, kenyeret bizony nem vettünk!
Ilyenkor szoktak megmenteni az uzsonnazsömlécskék. Még évekkel ezelőtt találtam rájuk a Fakanál egyik számában. Ott gyerekeknek ajánlották uzsonnára őket, én reggelire szoktam elkészíteni. Szeretem, mert mindig van itthon minden hozzávaló, még élesztőből is szárított kell. Mire bemelegszik a sütő, kész a tészta, aztán még 15 perc, és lehet falni és falni és falni.
Így néznek ki frissen sülten, de nem sokáig, mert néhány perc múlva már sehogy:



Nem is sikerült jobb képet csinálni róluk, mert éhes volt a banda nagyon! Készült 2 db nyúl is a lányoknak, bár a Kicsi rögtön rávágta, hogy "Unga", ami mint tudjuk, medvét jelent:-)


Az illetékesek szerint a nyuszizsömi legfinomabb része a szeme és az orra, nem vitatkoztam velük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése