2010. április 5., hétfő

Húsvéti motoros felvonulás

Húsvéti motoros felvonuláson voltunk szombaton. Ez volt az első. Nekem is. Mármint motoros felvonulásom. Apjuk és a Nagy már voltak többször, de az Mikulás felvonulás volt.

Gyülekező

Kicsit (nagyon) izgultam, mert az elmúlt 2 évben nem nagyon motoroztam. Összesen 1x, amikor tavaly kipróbáltam öcsém új mociját, és megtettem vele kb. 200 métert, esetleg 300-at. Apjuknak - ő a fő motoros - mostanában olyan gépe volt, amiről még a lábam se ért le, így nem is próbálkoztam.

Szóval, nagyon izgultam, hogyan fogok helytállni, de azt hiszem, jobb voltam, mint vártam:-)) Kb. százan két órán keresztül  húztuk a gázt (mérsékelten), nyomtuk a dudát, bejártunk két várost, és jól éreztük magunkat! Azt hiszem, jövőre is megyek, a decemberin még töprengek egy kicsit, mert hiába a meleg tea, én annál fázósabb vagyok. Remélem, 2 év múlva már a Kicsi is csatlakozik a társasághoz.

A nap kérdése: a mérsékelt sebességnek köszönhetően volt idő/mód nézelődésre. Vajon miért van az, hogy ha valaki, akinek az igazolványában a 'nem' mellett 'nő' szerepel, elmegy kocogni, és sokat áldoz sportruházatra, az sajnál úgy 2000 forintot egy sportmelltartóra? Vagy akármilyen melltartóra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése