2011. szeptember 4., vasárnap

Dobot készítettünk

Dobot készítettünk a héten. Az itt talált ötlet szerint indián dobot, de már rájöttem, hogy minket "átvágtak", mert formáját tekintve nem is indián, hanem kínai dob :D Mindegy, ez nem változtat a lényegen, a hangszerek készen, mi pedig jót mulattunk.

Mikor rátaláltam, rögtön vigyorogni kezdtem, végre, itt a bizonyíték, nem hiába gyűjtögetem én a Medve dobozait! Nem csak a Medve korongokat, hanem sok minden mást is, amit meglátok, megveszek, pedig még nincs is helye (még a fejemben sem), aztán egy váratlan pillanatban jön valami, és mindjárt helyükre kerülnek a kincsek.  

Gyorsan előbányásztam 3 dobozt, és az Apjuktól kért diszperzittel fehérre kentem őket. 3 réteg kellett hozzá, úgy már elég jól fedett.


Mikor megszáradt, előszedtük a festéket, amilyet soha többet nem veszek. (Most használtuk először, de szörnyű volt.) Ezekkel indián jellegűnek szánt mintákat próbáltunk festeni rá. Ki ilyet, ki olyat. 


Újabb száradás után fonal végére kötöttünk nagy fa gyöngyöket, kifúrtuk a doboz két szemben lévő oldalát, átdugtuk a fonalat, és a másik végét ott csomóztuk meg, hogy ne jöjjön ki.

A két beapplikált dobverő közé beragasztottunk egy darab nikecellt (azt hiszem, az volt :D, Apjuktól kaptuk) kicsit kifúrkáltuk, majd ráragasztottuk a doboz tetejét is.


A lyukba beleragasztottunk egy-egy evőpálcikát, és kész is lett a mi indiánnak hitt kínai dobunk.



Van még egy, arról sajnos eddig nem készült fotó.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése